Snart!!!

Har jag nog ett kök!!!!!
Ett skåp är uppsatt å hantverkare som skall jobba hela veckan.. Tjooohooo....

Fått igång min TV.. Ja så jag kan se på dvd då alltså..
Det börjar arta sig här hemma.
Har införskaffat mig en del saker som skall passa in lite här å där!!!
Annars är det mest Arbete å träning av hund som gäller..
Denna helgen har vädret varit för Jäkligt.. Fy faan vad Kallt å Blåsigt å Blött..
Bergvärmen gör sitt jobb med Bravur.

Var i Skåne och träffade härliga Ekipage förra helgen!
Mycket trevligt å positivt!





                                         LIV!!!
                                 Käring ligg still!!!!




Floder vet att det inte finns någon brådska.
En dag når de sitt mål..

Kommentarer
Postat av: Anette

Skönt att du överlevde skåne besöket ! :) Synd att jag inte hann ut under söndagen. Men det kommer säkert fler tillfällen. Har hört att de ligger i hårdträning nu !! kram Anette & Fricko

2009-10-05 @ 16:31:07
URL: http://www.cattledogskane.se
Postat av: grannen

Vill snart bli bjuden på långkok!!! Ser verkligen fram mot mysiga kvällar i ditt nya fina kök. Ps. Kan du lägga ut ett spår ute på fältet??? Kramen

2009-10-06 @ 09:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0