Färdigt!



Köket är färdigt !
Skall bara få upp gardiner och in med köksbordet......
Det blir till att köpa ny bänkskiva!! Det blir inte bättre hur mycket jag slipar:( 
Flammigt och ser sketen ut...
Tapeterna som jag valt ut var restade och dom hade glömt att ringa och tala om det(:(:(
Fick Hysteri shoppa på Rusta välja tapet på 10min kan bli hur som helst?????????
Men det blev faktiskt bra!
Nu är det sovrummet som gäller.. Känns som jag bara flyttar runt på grejorna..
Till Jul kanske det blir Klart....

Tränat en sväng med Branting!
På Söndag är det ny tävling och nya möjligheter:):)
Livan Divan har sprungit in i en Taggtråd så örat är lite Massakrerat!
Hon väjer dåligt när det kommer något iväg en??? (stridsvagn)

Goenatt/ JHL


Mod är oftast brist på kunskap.
Medan feghet i många fall är baserad på god information.


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Lycka till i Ronneby! Håller tummarna för er.

2009-10-30 @ 09:11:33
Postat av: Silva & ludden...

Jäklar vad jag fick fundera på vem du var.....men sen trillade 10-öringen ner!

Kul med Cert!!!!! Vi vart bortlottade från Landskrona så nu blir det nya tag i spåret till våren istället.

Blir sök i Ystad om 2 veckor, ska bli intressant helt klart.

Kram!!!

2009-10-30 @ 15:34:18
URL: http://123minsida.se/luddbollar
Postat av: Poppa

Hej vad fint du fått det.Jag rider unghästen nu skritt trav och gallopp idag var jag aldeles själv med honom som tur höll han sig på marken idag. Du förstår han har många hjärn spöken .Han kasta av min medhjälpare i Tisdags tur att hon inte slog sig .Ibland tror han är enmans häst Kram

2009-10-30 @ 18:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0