Investering!

Idag köpte jag mig äntligen en egen Gräsklippare begagnad men hyfsat skick...
Har lånat hyresvärdens det blir mest krabbigt när man inte kan klippa när man vill!
Sagt å gjort i med bensin sen skulle det dras i snöret..
Hallå gick jäkligt tungt å inte faan startade den heller!!
Svor några ramsor tills jag kom på att det var Död mans Grepp.. aha man måste hålla in  handtaget om den skall starta, gick lätt som en plätt.
Tänkte att gräset är ju så långt så det behövs power sagt å gjort så drog jag i spaken från Sköldpadda Till Kanin!!!!!
Då rök jävla vajern....(.......) Jag började bli lite lätt aggressiv.
Fram med Verktygslådan.. Montera ner fästet av med huven och försöka förstå hur det skulle se ut.
Jag fick dit det men den blev BAKVÄND???
Så nu när jag skall gasa trycker man mot Sköldpaddan så får man full Gas..
Ja, ja vet jag kan inget ting om kaninhoppning.....
hmm... kan nog leva med det.
Den klippte väldans bra, så framsidan är fixad.. Det finns ju en dag i morgon också!!! 



                                                KONTAKT


På lägret fick jag se min hund köras av en mycket duktig Tonårig!!!
Åååå vilket fint ekipage.... Helt underbart.

kramen/ jenny


Gå din egen väg och plöj din egen fåra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0