Förändringens Tider!

Nu vart det klart!!!!
Nytt jobb från och med den 11/1-2010
Minskar min resväg till jobbet med 7mil om dagen... Tjooohooo!!!
1,8 mil om dagen istället....:):):):)
Samma sorts arbete som jag trivs med mycket bra!!! Klienter:)

Är nu ledig i 3 dagar Gött!
Skall lämna bilen på verkstad imorgon:(
Krångel med bagageluckan...

Sen skall jag ju ut å slå klackarna i taket på Grand i Borås!!!!
Arbetskamraterna å jag skall ut å svira:)
Kollat lite i garderoben hm vi får se vad Regeringen säger???? ( S-Å-Akajas);)
Får väl pröva lite Kreationer ikväll.....;)

Det är mest Pannlampa som gäller på kvällarna.
Hundarna är pigga å alerta. Tränar inomhus i köket med Vispen!!!!
Hon är underbar... denna lilla skapelse;)

ha det gött/ kramen


Du kan inte ändra vinden
men du kan trimma seglen!



Kommentarer
Postat av: Yvonne, Hera och Lennon

Så fint du har fått det :)

Vispens brorsa har en outsinlig energi, jättekul men "pust" liiite krävande. Pigga valpar kan man väl säga att det blev... och det ville vi ju ha!

2009-12-04 @ 10:16:18
Postat av: Lottie

Hej Jenny!

Träffade Ingela igår på Hässleholms Bk:s julbord,fick adressen till din blogg. Så nu har jag gjort något jag aldrig lyckats med tidigare! Läst en blogg från början till slut i ett svep! Har haft tårar i ögonen både av skratt, gråt och ilska!

JÄTTEKUL!!! Att det går så bra för dig!!! Och som alltid har du förmågan att dela med dig på ett medryckande sätt. Du har aldrig funderat på att skriva kåserier i någon lämplig tidning?

Har själv lyckats med något som jag inte trodde någonsin skulle hända, med tanke på min mängd träning. Eller ska vi säga som det är? Bristande mängd träning!

Iza har numera titlarna Korad Lp1 och efter uppflyttning den 22/11 till Hkl spår även SUch.Hon har också fått en "liten" kompis, född den 11/4. Med namnet Latasha = Tasha.

Hoppas allt fortsätter att gå bra för dig!

Stor Kram / Lottie

2009-12-04 @ 12:13:01
Postat av: Jenny

Hej!

Roligt att du hittat hit;)

Grattis till era framgångar:)

Å lycka till med den lilla nya!

Kramen/ Jenny

2009-12-06 @ 18:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0