VÄNSKAP

Är oerhört viktigt för mig, med den resan jag har gjort genom livet har vänner kommit och gott..Och det är faktiskt jag som har gjort ett VAL i vissa lägen. Jag har en del mycket goda vänner. EN har stått vid min sida i 30år. I Både  med och motgångar!!! ( Är du riktigt normal....) Du är helt otrolig och du förstår nog inte hur värdefull du är.  Att få ha en människa vid sin sida som är en av dom starkaste personer jag mött, värderingar och tankar sitter som en smäck. Det är få förunnat, jag kommer aldrig att få uppleva det igen, så jag njuter var dag vi talas vid. Man behöver egentligen inte vara så lika, men är värderingarna och tänket där så bli det så jävla bra. Du har aldrig varit rädd för mig, du har talat om när jag är ute och seglar, Och du ger  mig energi , och jag förstår att du faktiskt tycker om mig för den jag är.

Du och kompani är min Familj.
 
DET ÄR SVÅRT ATT VINNA EN VÄN PÅ ETT ÅR
MEN MAN KAN LÄTT FÖRNÄRMA EN PÅ EN TIMME.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej Jenny!



har nu läst hela din blogg och du är fantastisk! Men det vet jag att du vet att jag tycker ;-) Många många kramar och jag länkar till er på direkten!

2008-06-05 @ 11:35:50
Postat av: MONICA

Hej min vän...

Ja riktiga vänner finns det få om....

2008-10-01 @ 00:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0