ARBETE

Ja det jobbas för fullt nu...
Jobba 3 fri 1 jobba 4 fri 2 jobba 3........
Annandagen sticker jag uppåtlandet för att fira EfterJulafton Dagen!!!!!!!
Ser framemot GOOOOD mat man får nämligen välja precis vad som helst denna Afton!!!!

Jag skall också sätta mig och skriva en liten Resumé om min lilla Höna Caxa...
Denna Hund som fick 5011 namn vad är det man brukar säga?? Kärt barn har många namn.....
Hon och Jag har varit med om många framgångar och roliga episoder man aldrig glömmer......
Jag får lilla Urnan efter Nyår och jag vet vad hon skall spridas. Där jag har LOVAT henne.
Usch ja HuJeDaMig........

På lördag skall jag laga middag till min arbetskamrat.. Det blir Chipsrätten med sallad till.
Hon tar med lite tilltugg och sedan skall det göras Irish Coffee!!!!
Visst är det spännande med nya Framtidsplaner men vissa bitar känns lite sorgsna.
Jag har lärt känna så ofantligt med nya människor.. Som man lärt sig massor av.
Ja Ja det är så det ska vara jag vet...........

På söndag blir det Film Tajm... kl 21.00 =Heartbreak Hotell på kanal 4
Har lovat sambon att fixa lite Snacks o dylikt.
Ska bli gött att få slå sig ner i en TV fåtölj och bara Päsa...........

kramen/ Jenny

Utan mänsklig gemenskap
     kan inte en enda
          människa överleva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0