SVÄRMOR

Ett samtal kan ge själen hur mycket kraft som helst.
En Svärmor från 1995 som jag har sparat alla födelsedagskort jag fått under 12års tid som ligger i en liten ask.. Ringer och bara ÄR... Hon har alltid funnits i en del av mitt hjärta och kommer att vara där för alltid. Så rädd jag var att möta denna enormt stora människa kanske inte kroppsligt men Själsligt.
Vi fann varandra och det innan hon blev Svärmor. Skall man ha en människa vid sin sida som står där vad som än händer...
Så väljer man den som har storlek 33 i skor  jag kan  rekommendera henne som nummer 1.
Människor dömmer ibland lite väl tidigt utan att ha skrapat under ytan...
Faan vad dom missar det BÄSTA.


EN GLÄDJE DRIVER  HUNDRA SORGER PÅ FLYKTEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0