2011:=)

Jag vet, jag vet, jag vet.............................kommer att bli det bästaste året på mycket länge!!!!!!;););)

Jobbat som en galning för att dra ihop så mycket reskassa det går.
Vi har många utflykter på planen...:)
Tänk att man bara slänger ur sig en fråga på Facebook och vips så har man 2 pigga, nyfikna o roliga resekamrater!:=)
Ska fixa nytt pass det står liksom fel namn........*My name is Fick..........Jenny Fick*
Och så ett litet stick i armen....:(

Min hundträning går framåt!:=)
Skatornas Bk har fixat ridhus som vi tampas i regelbundet;)
Liv mitt lilla Liv har matdrift.................................;);)
Maskade av henne för jag trodde att hon hade lite parasiter som stal hennes mat!;););)
Men näe!!!! Hon går över Lik för ett knäckebröd!!!;)
Gjorde röda pölser på spisen, dom låg o puttra i grytan...står vid diskbänken och hör henne gny högt.......ser henne köra ner hela snudan i det varma vattnet och fiska upp korven......skriker lite till och fiskar upp nästa?????
Lärde hon sig något av detta...........................NÄ....bara att man måste bli snabbare så bränner det inte så mycket i nosen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;););) Älskar den hunden...................hon har säkert mottot: Allting går utom små barn och Tennsoldater!:=);)

Kollat lite tävlingar frammåt vårkanten!;) Spännande!:=)
Hjalmar ligger fint och tryggt så det är bara till att kämpa på!;)

Idag har jag fått lite flunsa, feber o ont i kroppen:(
Kroppen behöver nog vila lite........när jag är dålig på att lyssna tar den fram en Megafon så att jag fattar!!;);)
Vila o några Alvedon så är jag Fit for fight i morgon!:=)

Ha det! / Kramen JHL



"Inside of a ring or out, ain't nothing wrong with going down.
 It's staying down that's wrong." (Muhammad Ali)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0