Urkass!

Är jag på att uppdatera!!!!!
Hinner inte med faan vad tiden går fort... Dom säger ju det när man börjar närma sig Pensionen?????
Har varit på SM i Falkenberg. Landade på Torsdagsefter-middagen.Mycket trevligt..
A från Götet å jag fick vagnarna bredvid varandra!! Man skall hjälpa varandra i trafiken..
Vi tog en liten lätt Shopping tur på fredagen, faan för förvirrade (käringar) Gud vad jag har skrattat..
ont i magen tillslut, men roligt har vi haft. Du är bara för GOE!!!!!!!!!!  (Glöm nu inte att du är min vän!!!!!!)
 
Bestämt Träff med en kompis som jag inte sett på 20år. På fredagskvällen. Han var sig lik!!!!
Som vanligt var jag sent på det så fick springa igenom duschen. 
Vi fick skjuts av JM till Kamratfesten. Tusen tack!
Mycket god mat å trevligt umgänge.
Livan Divan var lite lätt rabiat i början men sansade sig efter hand.
Ska man heta Retstickan så måste man ju bygga sin image!!!!!

Uppletandet ja vad ska man säg...
Hur ofta träna man i medvind med 75 pers 10m bakomsig och snurrig vind i rutan!!!!!
Dom hundarna jag såg jobbade kopiöst men fick  1-3 föremål..  Många nollor. Mycket svårt heltenkelt!!!

Mentorn gjorde återigen en strong insats.
Uttagen att representera Sverige i Spår hundsgruppen i Finland där Nordiska Mästerskapen går av stapeln. TJOOOHOOO

Jag handlade lite nya grejer till Livan Divan och så beställde jag ett ur häftigt Tjänstetecken!!!!!!!!!!!!
Hon kommer att bli Grymt snygg i det.....

Var hemma vid 18,00-tiden på söndagen. Hämta lille Hjalmar ååååå vad glad han blev..
Fick middag hos Dagmatten mycket gott.


Livet är inte bara en dans på rosor-
utan även en knippe tulpaner.

Kommentarer
Postat av: Bengt & Mette

Stort tack för grattiset i vår gästbok.

Vi sågs inte så mycket på SM detta året men det kanske kommer fler tillfällen. Ha det gott!

2009-09-05 @ 21:41:14
URL: http://www.fidoshundsport.se
Postat av: Annelie

Halloj,fasen vad jag har haft kul denna helgen,så många bryt har jag inte haft sen jag träffade dej sist,du är bara för härlig,ha det bäst och pussa Livet från mej,Kramelikram ANnelie

2009-10-03 @ 13:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0