Resume..

Ja en del har jag hunnit med!!!!
Tävlat 2 gånger... En med resultatet 1 pinne då bryter jag med Hopp o Lek!!!!!!!!!!
En kokt förare!!!!!!!!!!!!!!!!
Men jag lärde mig något..  Gå alltid med din hund till världens ände om det så är.....

Tävling 2 Bakspår Beslutångest och en pinne bort..
Upplet 3 föremål han jobbade mycket bra..
Dagens bästa Lydnad en balans Hjalmar dock med förlååååångt framåtsändande och tjuvis på finskan!!!!
Mycket nöjd med dagen å min lilla hund.

Köpt ny soffgrupp!!!  Jättesnygg (Halleluja för Blocket)

Sedan har jag legat i Flunsa i snart 1 vecka man är inte pigg med 40 på termometern...
Jävla segdragen förkylning.
Hundarna har inte fått mycket stimulans direkt men dag matten har joggat med dom..
Såå jäkla snäll och hundarna Love Here!!!!!!

Mentorn fixade en fin 4 plats på Nordiska!!
Och har nu titeln med sin lilla Prixä:  Svensk Norsk Finsk Brukschampion!!!!!
Det är Sveriges första Nordiska Brukschampion.  
Whaaooooo.. Strålande Strongt...............Tjooohooo!!!


kramen/ JHL




 "Livet består inte av att vänta ut stormarna. Det handlar om att lära
sig dansa i regnet."




Kommentarer
Postat av: Ingrid & Häxa

Hello där!

Kul att få träffa dig på lördagen i alla fall! Men du, skulle du inte köra en Anna Anka??? ;)



Fast du kanske väntar in rätt tillfälle?

Krya på dig iaf.

2009-09-21 @ 09:31:14
URL: http://www.bapsi.net
Postat av: Alexandra m Tyke

Tjena Bruden!!



Tack för lånet av husvagn....Gött var det. Anna Anka var det o lite kaninhoppning oxå.Tämj en Hare....Krya på dig

2009-09-22 @ 21:50:47
URL: http://www.alexhoff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0