Eld..

Tunnan gick varm idag! Och smoggen låg tungt över Rösered...
Massa skräp å onödigt skit gick upp i rök...
Det blir ju en hel del efter hantverkarna!!

Var uppe tidigt så jag hann med en hel del idag.
Morgonkaffet intogs i KÖKET:):)
åå vad lyxigt det är!! Jag kan diska normalt.....

Det blev uppletande för Hjalmar i dag! Han jobbade jättebra i 12min..
Klockvarianten ger gött resultat............

Livan Divan övar vi BSB med!!
Ååå att komma in med grejer det är mycket Jag Mej!!!!!

Missat 2 födelsedagar som är väldigt viktiga för mig!!!
Schabblat med fel månad så jag hade ju inte glömt dom men vad faan...
Dåligt,Urkasst av mig:(:(
Fick ringa och be tusenfalt om ursäkt!!
Tur att Prinsessorna är förstående för käringen som börjar bli Snurrig!!!!!!!!!!!!!


Godnatt/ JHL


Vackert är allt som ses med kärlekens ögon.


Kommentarer
Postat av: Pysen

Det är inte lätt att bli gammal o glömsk har jag hört, men det gör inget, jag firar gärna min födelsedag många gånger om året!!!!

2009-10-12 @ 18:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0