Dagen efter!



Jag har satt in det mycket ovanliga pris vi fick för vårt cert i vitrinskåpet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan erkänna att jag inte var så be-gasrad av honom i bilen hem??
Men han verkar vinna i längden........... CHARMIG!

Inhandlade en ny mobil som jag försöker klura ut hur den fungerar:(
Jag har inget som helst intresse eller tålamod:(
Men men det är väl bara till att knappa sig fram.....

Hjalle fick en vilodag som han gjort sig förtjänt av.
Plånbokshuliganen vet inte vad det är!!!! Hon är som en VISP..
Körde lite på åker med henne så hon fick jobba med pingpongbollarna!

Hantverkaren kommer på Torsdag så det blir till att rensa i köket,
inklusive mitt fin FÖNSTER ARRANGEMANG  hm
Det blir bra när allt är färdigt.

Goenatt/ JHL



Kommentarer
Postat av: Ingela

Wow vilket pris!!!! Häftig!!! Stort Grattis till certet, nu är det "bara" två kvar. Lycka till från oss.

2009-10-21 @ 14:42:57
URL: http://www.123minsida.se/flattarna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0