Veckan!



Tiden rullar på i turbo fart....
Träningshelgen var mycket givande.
Liv vispade runt med svansen och tyckte livet lekte.
Jaga ikapp, bita och hålla fast.
Kunna Tända Släcka Tända Släcka sin hund.
Spåret visade jag upp och jag var på rätt håll;)
Träffade många nya ansikten, ett Härligt gäng:)
Tack Barbro för dom fina bilderna!


Har ansökt om att gå ner i tjänst på jobbet:)
Tjooohooo jag fick det beviljat.. så från och med den 1/1-10 jobbar jag 80%:):):)
Mer fritid nya möjligheter;)

Varit och träffat kennelmamman på Landvetter;)
Hon tyckte om det lilla Livet;);) (men det har jag ju sagt hela tiden)
Men det var något om att man var Partisk;););)

Snickers har gjort färdigt mitt sovrum:)
Det blev Ljust å fint med Ek golv.
Nu ska jag bara fixa en ny säng.......
Efter Jul tar han trappan upp och lilla hallen på övervåningen:):)

Ja julen närmar sig!!!
Har rotat fram Pynglet och ska kolla så det lyser..........
Liv förde ett herrans Liv över min golv Tomte;););)
Hjalle låg på golvet å tyckte hon var allmänt fjantig....


Jobbhelg stundar!
Så det blir många små träningar ute i gliset på åkern;);)


ha det gött/ JHL


Kommentarer
Postat av: Jeanett

Gud va stor Liva har blivit

ser bara den lilla pysen i buren framför mig, lite skillnad nu

Vilken tur att Hjalle inte blev skadad när han hoppade ut från övervåningen. Fattar hur nevig du måste varit

Kramiz o ha de

Jeanett

2009-11-23 @ 23:38:10
URL: http://bloggis.se/Alexis
Postat av: Jeanett

Usch va jag stavar =( Mena LIV o nervig, men du fattar säkert i alla fall

2009-11-23 @ 23:39:30
URL: http://bloggis.se/Alexis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0