LERA!

Snart kan jag starta upp en Drejverkstad å göra fiiina krukor å pöttlar;);)
Hånnarna drar in något fruktansvärt med Lera:::
Inte blir det bättre av att Liv försöker gräva fram Slangen till värmesystemet????
Men jag får skylla mig själv.. är för LAT å torka tassarna på huliganerna när dom ska in;;;;;;
Städa,städa,stäääda....

Har köpt mig en ny säng:) Skall hämta hem den på lördag.
Gammaldags modell som jag gillar skarpt:) Den är 1,40 så vi får plats liiite bättre kanske!!!!
Har hållit på att pyssla å dona.. Skruvat upp gardinstänger är jag riktigt Haj på nu!!!!;)
Värre är det när man skall försöka få Panelgardiner Likadant på bägge sidorna:::::::::::::
Ibland jobbar hönsen i motvind;)

Nästa helg skall jag slå klackarna i taket!
Utgång med arbetskamraterna...det skall bli sköj!!
ja 1 gång i halvåret är vad man tya me;)

Undra hur min lilla Liv tänker ibland?
Eller rättare sagt tänker hon?

Stod och bredde 2 mackor till Kycklingvingarna som jag skulle käka!
Dom låg så fint på tallriken på köksbänken!
Bägge hundarna var med i köket, tallriken står 10cm från mig där jag står::::
Blixtsnabbt hoppar hon upp landar med alla tassarna på Köksbänken i Tallriken ????????
Innan jag har reagerat har hon tryck i sig 1 vinge å skall hugga den andra i luften på väg ner!!!!!
Men Hallå..... Undra om hon tänkte att hon var så snabb så jag inte skulle se det????????????
Aja Baja:(:(

Goenatt/ JHL



Godhet är viktigare än vishet Och att erkänna detta, är början till vishet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0