Underbar Helg!

         
Det kom en konstig Tant till mig idag!!!
Jag råkade komma när hon ropade något kort å konstigt namn på Småländska....
Typ LIV... tror jag det va...
Ååå fy hundan vad tanten blev glad?????

  Tanten blev faktiskt min favorit!!!
Hon var riktigt Mysig.....
Men hon hade något stort hårigt med sig, han såg ut som Mossan men var mycket klumpigare.
Han ställde sig på min fot... Hur fan kunde han undgå den? Jag är ju jättestor....
Djävligt dryg sak tycker jag!
Han puttade mig hela tiden också, så jag bet honom i tassen.. 
Då gick Mesen!!! hi hi

Innan hon åkte hörde jag att hon hade en favorit bland oss.
Å gissa vem det va???? 
Min kvinnliga charm å list gick hem..
Så nu har jag skaffat mig en egen ny Familj...
Bara synd att den där Buffeln bor hos henne. men men
Känns faktiskt som om han blir en lätt match...
Om 4 veckor bär det av Uppåtlandet Det ska bli spännande...

ha det / Retstickans Liv


(det där med att komma när man ropar
 det vänjer jag henne snabbt av med)

Kommentarer
Postat av: Ingrid, Dodi & Häxa

hahaha, det var ett roligt inlägg!

Grattis till din blivande valp.

Jag skulle tro att du löser det med inkallningen ;)



Hälsn. Ingrid som var med i din grupp på Ystadlägret för typ två år sen

2009-05-11 @ 10:14:31
URL: http://www.bapsi.net
Postat av: Åsa

Hejsan! TACK för att du tog med dig fodret till mig, var jätte-kul att ÄNTLIGEN få träffa dig och Hjalmar så vi fick en trevlig pratstund.¨

Sköt om dig

Kram Åsa och hundarna

2009-05-11 @ 10:55:03
URL: http://www.jaxacixi.dinstudio.se
Postat av: Heléne och Zico-Bus

hahahaha

Verkar som om "det lilla-livet" inte blir så lätt att tas med. Stackars, stackars store-bror :D

Lycka till med det nykomlingen och lycka till med tävlandet med Hjalle.

Kram

Heléne

2009-05-11 @ 11:34:02
Postat av: Hera

Matte har bildbevis på att lilla Livet inte alltid är lika gullig..... massakera syskon är visst kul. Men på hemsidan tyckte jag att matte bara skulle lägga gulliga bilder, typ när Liv luktar på blommor. Säkrast så, brorsan blir kanske skärrad om han får se hennes vassa tänder.

Matte hälsar att ett glas gott i vin i valphagen i trevligt sällskap var en höjdare!

Kram från Hera (med matte)

2009-05-11 @ 13:31:37
URL: http://www.retstickanshera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0