Ja de är Våren.....




Här uppe i Lappland verkar det äntligen ha lossnat och våren är i antågande!!!!!
Idag har varit en riktig Ute pysseldag.



En montera Studsmatta!



En annan städade bilen!
Så jäkla tråkigt men det behövdes.
Är helt Solo hemma i kväll.
Det brukar vara liv å rörelse så det känns Konstigt....

Nu skall jag ta på mig ytterkläder och gå Pärs Stenars väg med hundarna.
Den tar ca 40min sen kan man slappa med gått samvete framför TV en i kväll.
Har anmält mig till lite fler tävlingar framöver, skall ladda fickorna med lite gödsel...

Ha det / Jenny


Du kan bryta av alla blommor
men du kan inte stoppa våren från att komma.

Kommentarer
Postat av: Asta

Hejdå snögubbe, eller? när jag gick ut med hundarna för en stund sedan hade det kommit ny snö:( Men det skall väl snart försvinna:) För det är väl ändå vår?!



Tack för grattis!

2009-03-24 @ 03:52:03
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Asta65
Postat av: Asta

Hejdå snögubbe, eller? när jag gick ut med hundarna för en stund sedan hade det kommit ny snö:( Men det skall väl snart försvinna:) För det är väl ändå vår?!



Tack för grattis!

2009-03-24 @ 03:53:14
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Asta65

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0