Träning!

Idag stack vi till Värnamo och tränade.. Hjalle fick sig en genomkörare 
Grunder i framåtsändandet..
Färskvara färskvara......
Uppletande gick han för fulla ben, små små saker som han hittade.
Tyckte det var lite spännande med annorlunda föremål i rutan....
Lilla Liv gjordes det inkallningsövningar med ( Maritas Special) Funkar kanonbra!!!!
Följa John och lite hopp o Lek ingick också. Och försöka minska Jag Mej syndromet!!!!


                                 Överkurs MetallApportering.................

Jag drillade Åsa hårt men det blev också strålande resultat.. GRUNDER!!!!!!
Sen blev man bjuden på Pizza åå den går inte av för hackor. Tusen Tack.



Retstickans Jaxa med förare Åsa.



Retstickans Kuba som vi drillade mest..............................


kramen/ JHL


Bakom ögonblickets triumf finns många timmar
av målmedvetet arbete.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahahaha.. ja det va ju fina bilder hahaha, men både jag och Kuba va trötta i huvudet men JÄTTE NÖJDA.

TACK för att du hjälper mig med lydnaden, du är SUPER.

Kram Åsa, Jaxa och Kuba

2009-08-01 @ 21:52:57
URL: http://www.jaxacixi.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0