NEXT

Det rullar på som ni ser!!!
Har varit på 3 jobbintervjuer.
Fick alla 3 jobben samma vecka.. (räkmacka)
Tog en 100% fast tjänst i Borås jobbar var tredje helg och det är helt OK 
Att man får en fast heltid inom vården är TUR djävligt mycket TUR
Nä föresten det är inte tur Jag är bra på mitt jobb och har mycket goda Referenser.
STORT Tack CJ. ställer upp för dig när somhelst
Arbete ger Inkomst!!!  1???? kr varje månad på kontot inte illa pinkat...
Om 6 mån kan jag ha guidad tur i Borås för jag skall lära mig 5 Hem tjänstområden!!!
Jag har en förmåga att hela tiden göra det lätt för mig..
Men det står ju i böcker att man skall ha Utmaningar i livet..

Träningen med Hjalmar går mycket bra och siktet är Elit i slutet av mars om man nu kommer med.
Tycker att vi har utvecklats ihop och Hjalmar Branting har tagit försig lite mera.
Men med den lilla flickvän Cuta han har skaffat sig kan det inte bli annat.
Hon är en jäkligt bra hund men det är mycket hund, som kräver sin förare.
Träningen flyter på riktigt bra för C:et  allt hon gör är 100% med full fokusering.
Roligt att få vara med på resan.
Träning ger Färdigheter. Ge inte upp det finns en morgon dag......
Hjalmar är bra i iordning. Ser ut som en Brokig Slimmad Majonäs!!!!

Har hunnit byta bil japp ( igen)
Nu åker vi Diesel....

Flytten gick smidigt och jag börjar komma lite iordning.
Skall köpa mig ett eget i sinom tid...

kramen/ JF


Det är inte allt som räknas som går att räkna, och inte allt som går att räkna som räknas.


Kommentarer
Postat av: Anna o Corona

Härligt att få läsa om er igen:)

Hoppas nu ni kommer med på elittävling!

Ha det så bra så hoppas jag vi ses framöver!

Kramar

2009-02-07 @ 16:55:20
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=corona
Postat av: Heléne och Zico-Bus

Håller med! Kul att du är tillbaks i "cyber-spacen" :D

Håller tummarna att du kommer med på lite fler tävlingar denna säsong. Sen ses vi i Falkenberg - jag då i rollen som supporter :D

/Heléne

2009-02-07 @ 17:42:34
URL: http://www.zicolino.se
Postat av: Mirjam och Coffee

Vad roligt att ni är tillbaka i bloggvärlden igen! Härligt att läsa att allt går så bra!

Kramar

2009-02-07 @ 20:07:33
URL: http://www.mirjamshundliv.se
Postat av: Birgitta o Mixa

Härligt att se att allt är bra med er. Hör av mig

när jag har vägarna åt ditt håll. / Birgitta

2009-02-08 @ 07:53:07
Postat av: lollo

Bytt bil IGEN??? Grattis till jobb, lyckad flytt, trevlig sambo (igen!) mm! Kramar

2009-02-08 @ 20:16:30
Postat av: Anonym

Grattis till jobbet! Kul att det funkar med träning och annat , Ha det bra! hälsn Linda och Gunde

2009-02-08 @ 20:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0