NEWS

Då har det gått antal dagar sedan sist...
Jobba Jobba Jobba.. Heltid är man inte direkt van vid!!!
Men jag börjar komma igång.. Vaknar av sig själv 05.15 när man är ledig det är ju BRA.
Var ordinarie på jobbet för första gången i Fredags. Tja Tja det är tur att man har gött om tid på Morgon arbetet..
För Djävlar vad jag var på fel Kurs!!
Där är det NÄÄÄ Faan gå tillbaka Häär är det NÄÄ Djävlar Tillbaka
Nu är jag rätt Japp Nycklen Passar.. ååå Varde Ljus..
Klienterna fick sina Tjänster utförda och var Nöjda. Det är målet  man försöker uppnå.
Man får möta det optimala Mångkulturella Sverige Mycket lärorikt. Och framföralt otroligt roligt.
Jag har nog hittat mitt när det gäller arbetsplats..
Man lär sig så mycket grejor..

Fick en AHA upplevelse hur mitt kroppspråk och tydlighet kan bli Feltolkat!!!!!
Kommer på morgonen till den sista Bredvidgången har mycket i huvudet att hålla reda på.
Försöker hela tiden ligga minst 2steg före.
Knackar på dörren en Tjej öppnar Jag sträcker fram Näven och säger.
Jenny från polen  och med ett  FAST HANDSLAG stegar jag in med Klackarna i golvet. Tittar runt och frågar direkt Kan Jag Hänga av mig Jackan i Pentryt?
Innan hon hinner svara har jag liksom redan checkat av att där hänger man inte av sig Jackan.
SWICHA för bi henne och Hänger av den där man Bör Hänga Den!!!
Då ser jag att hon pratar med en kollega men hör inte vad dom säger.
Hämtar en KaffeKopp och slår mig ner i soffan. 6st sitter och titta på mig medan jag sippa på mitt Kaffe...
Dom verkar oroliga!!!!!
Då kommer det in en kvinna går fram till mig och säger DU Har Tagit Min Kaffe Mugg (med Attityd)
Jag svarar vill du ha den muggen får du försöka sno den från mig...Den är Djävligt God att dricka UR...
Då skrattar hon och man känner att ja Isen är bruten på något vis. Det är lugnt säger hon och hämtar en annan KÖPP.
Det blir en Kanonrolig ARBETSDAG. Fan vad vi skrattade och hade roligt. IHOP.
Tjejen som tog emot mig på morgonen var den jag skulle gå Bredvid.
Hon kom sedan vid middagstid och berättade vad hon sagt till sin kollega på morgonen.
Snälla Snälla du hon skall gå bredvid mig i dag kan inte du ta henne hon skrämmer mig!!!!!!!!
Och sedan tilllade hon du var ju inte alls SÅN!!!
Där fick man sig en spark i RÖVEN.....
Fan det sista jag vill är att skrämma någon.. Tänk vad fel man kan UTSTRÅLA.
Men det är en mycket god Lärdom man får med sig på resan.
Nästa gång skall jag försöka gå med lite mera Ballerina steg och ha en Slapp Fisk i Näven!!! !!!!!!
ha ha
Skämt och sidor så gillade jag alla som jobbade där. RAKA POLISCHER ÄR det som gäller.
Då Trivs Jag.

Kramen


DEN ENDA MÄNNISKA DU KAN ÄNDRA PÅ  ÄR DIG SJÄLV.


Kommentarer
Postat av: sassi

Såååå roligt att läsa om din första arbetsdag på nya jobbet! Precis så normal och okompliserad som du är, önskar jag att jag själv också var!

2009-03-01 @ 22:47:50
URL: http://sassiochexi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0