En Dag Före 4 Advent!

Oops missade visst den 3dje??????
Ja,ja det är sånt som händer.......;)

I dag är det en helt underbar morgon:)
14 minusgrader å Pudersnö och solen är på ett Strålande humör!!!!!
Långpromenad ståt på tapeten med Hjalmar Branting å Liv Ullman..

Igår hade jag min granne på lite Snacks å vin!
Härlig kväll som blev lagom sen.....
Det börjar närma sig Nyår och Start på mitt nya jobb:)
Ser framemot detta, det verkar vara ett bra place!!!

Tränat har vi ju gjort... man vill ju inte komma efter dom andra i gruppen:);)
Vispen är Vispen! Hon blir en lärobricka i min Utbildning!!!!!:::::)

Jag jobbar hela Julen å det är skönt.
Brukar vara mysigt och man hinner med klienterna på ett annat vis:)
Nästa år får jag se om man inte kan sitter på ett Flygplan och dimpa ner någonstans där det är Varmt!!!!!

Här kommer några Snöbilder!





Kramen/ JHL



En människa som gör vad hon måste-
Trots de obehagliga följder det kan få för henne personligen.
Trots hinder och faror och trångmål-
Bygger grunden för all mänsklig moral.......


Kommentarer
Postat av: Kennelmamma

Hej Gumman

Hur har du det i snön, vi har massor och det är ALLDELES UNDERBART, pudeln kommer in som en enda stor snöboll, allt fastnar i pälsen.

Det skall bli j-ligt skönt med lite semester och tid för familj, hundar o vänner.

Pussa dina godingar från oss så hörs vi av i mellandagarna om du nu kommer ner.

Kramizzzzzz Helen m familj

2009-12-19 @ 23:04:10
URL: http://www.retstickan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0