2 Advent

Har ju varit ute å svirat i fredags med mina Arbetskamrater Poolarna:):)
Det var skitkul, fullt hålligång från början till slut:):)
Dom har lövat att ringa mej ibland å kolla om Tanten vill med ut!!!!!!
Ja lite luft skadar ju inte;)

Lördagen Tränade jag Rodel i soffan hela dagen;)........
Det kostar att ligga på topp;)

Grannen gick en lång runda med Dom små liven; en pärla är hon:)
Jag hade också en Plan B 2 märgben var inköpta så när dom stod där å glodde på mig från hallen
så kunde jag blida dom med varsitt tuggis;):)

Söndagen innebar Träning i IPO gruppen.
2 tappra ville köra spår innan F och jag.
Gick mycket bra, å roligt att lära sig lite annat tänk:)

Sedan var det upp till Länghems IP
Lite lydnad sen bestämdes det att vi skulle köra Miljöskydd????
Ok-ej in till Borås till en Ruinstad kan man väl kalla det.
Liv fick testa Miljöbana å det var lite ömsom vin å ömsom vatten...
Men hon gick med mig:)
Hoppa högt kan hon också:):)
Har varit lite fundersam hur hon skall ta sig över 1m hindret!!!!
Det behöver jag inte fundera på;):) Hon har nog några linjer Känguru i blodet!!!!
Vi har avancerat,,,,,, från skinnbit till bitkudde!!!!!
Jag tycker att mitt lilla Liv är duktig och vi lär oss något varje gång:)
Vi ska ju parallellt köra Bruks så nu hägrar Appell Momenten
Vispen får en mycket förkovrad vinter å vår;)


Kramen/ Jenny

Kommentarer
Postat av: Eva Rosborg

Gratulerar till nytt jobb.Kör själv 9 mil t.o.r till mitt jobb.Tråkigt när bensinen skall betalas...

Du tränar som vanligt och står i med hundarna ser jag.

2009-12-14 @ 19:33:17
URL: http://www.jo-roshundsida.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0