Träningsdag!



Fick en hyfsat stor Appell plan till förfogande i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Okej Mossan! Ska jag fixa dom åt dig????  Jag kan jaga dom...........................



Nää vi leker istället.....

Vi satte upp en diger skara (koner) i dag!!!!
Plastspann, Dunk, Glassburk och så tog jag mina nya inköpta Krukor i fönstret??????
Man tager vad man haver.....
Han gick så jäkla bra..Tjohoooo

Avslutade dagen hos grannen = dag-matten som bjöd på Varm Äppelpaj och vaniljglass och trevligt sällskap.


Många ting, som inte kan övervinnas när de står tillsammans.
Ger efter när vi tar itu med dem ett och ett.

Kommentarer
Postat av: Åsa

haha...ja den var verkligen hyfsad:-) vad mörk och fin hon är Liv.

Kramen Åsa och hundarna

2009-08-26 @ 22:10:48
URL: http://www.jaxacixi.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0