Förklädd Fredag den 13!!!

Det började som en helt vanlig Fredag...
Klockan ringer hoppa i stassen, på med kaffehurran sedan ut med Huliganerna!!!
Nä föresten Det finns bara en HULIGAN å inte är det Hjalmar branting!!!!!!!
Till jobb Norrby here We come..
Goa skratt med goa arbetskamrater...
Jobbade på så det fanns läge att flexa ut kl 14,30............
Solen lyste när jag kom utanför dörren, tände en cigg och bara Njöt.
Tankarna for runt med allt jag skulle göra med min extra tid jag fick!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Låser upp bilen hoppar in sätter nycklen i tändningslåset och..
Kan inte vrida runt nycklen!!!!!
Okej Rattlås På jag fattar rycka lite i ratten knixa med nycklen så fixar jag detta... NÄ!
Lugn å fin nu... Stressa låset lite brukar hjälpa... NÄ!
Efter 25min inser jag att jag kommer inte en Meter.
Ringer Assistancservice. Får en massa goa frågor!!  Har du försökt vicka på nycklen flertalgånger?
Jag har vickat på hela jävla bilen räcker inte det.. Då!  
Okej vi skickar en på direkten.
Väntar 40min ringer igen. Frågar vad den blev av?
Vi skickar en inom 20min.
Jag bibehåller lugnet och brusar inte upp!! Duktigt av mig.
Efter 25min ringer jag igen
Då är jag inte Lugn.
Inom 5min kommer då en trevlig kille.
Han försöker trixa å fixa funkar inte för honom heller.
Drog upp min lilla bil på flaket Tack å Hej Leverpastej det blir 1200kr Tack.
Du får ringa verkstaden på Måndag. Hejdå!
Ordna skjuts hem, låna en kompis bil.
Satte nycklen i låset 18,30- tiden... Jäkla vad jag förvaltade min extra Tid VÄL.


Det finns inga raka spår i livet
Njut av kurvorna du har.........................................................................................................................................


Kommentarer
Postat av: Tuttan o Krokasmedens Ella

Vilken härlig berättare du är... ;-) Njut av kurvorna... hahaha...helt rätt.. Hopp o leeek...Vi saknade dig på Krokalägret i år...

2009-08-23 @ 22:23:22
Postat av: Jenny o Hjalmar o Liv

Jag saknade er med!!!!

Hoppas det går bra med din lilla Guldklimp..

kramen

2009-08-24 @ 22:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0