VÅÅÅREN!!!

Nu skall den väl för bövelen Stanna????
Goe väder har det varit i hela 2 dagar.. Man blir bortskämd.






Badtunna och Grillning !!  Innomhus.......
Jag trodde att det skulle bli Kallt.
Helt underbart ställe..
Tänk att ha ett eget SPA  bakom huset.......
Nästan alla Poolarna var samlade..
Vi hade så jäkla roligt. Värdinnan hade fixat och trixat helt suveränt.
Min nya arbetsgrupp går inte av för hackor Underbart Gäng!!
Mången Tack för den upplevelsen.
Jag tror inte det är sista gången vi samman strålar!!!!!

Efter denna afton drog en del av oss till City.
Brasseriet here we come..
Roligt att sticka in sin näsa på ett nytt Danshak i en ny Stad och kunna säga Hej å Hej för att man känner en massa roligt folk.
Ny erfarenhet.

Det mindre roliga var att jag blev Görsjuk..
Låg pall i 3dagar.
Analysen gick så här: Var det Spriten, Badtunnan eller Borås jag inte pallade???
Slutsats:  Badtunnan... Det andra vet jag att jag klarar........

Nästa gång det blir Badtunna får det vara varmt uppe i luften också.
Ja ja ja vet jag är klen.. Ingen Finsk Sisu.

Har kommit med på Tävling med Lille Hjalmar .
Det skall bli Roligt att få komma ut och pröva sina vingar...
Jag skall dra i mig några RedBull........................................innan.
kramen/ J o H


Det är en märklig sak med livet, om du vägrar att acceptera något annat än det bästa
så kommer du väldigt ofta att få det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0