Tävlingshelg!



Min Hjalmar!!!!
Han bjuder upp till dans var gång jag ber honom!!!!
Denna helg har varit mycket bra och rolig..
Jag har lärt mig jättemycket.
Och min hund är fantastisk!!!!
Han orkade hålla ihop lilla hjärnan i två dagar.
Det var värre med Matte Det heter HOPP å inte APPORT!!!!!  ( hjärnsläpp)
Matte var inte ens nervös på Söndagen det var en härlig känsla.
Nu vet vi vad vi skall träna på.
 
Ett STORT Tack till Coach nr 2!
Nu Åker Vi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och det var väl för väl att jag fick med lite Bling - Bling hem
så att jag slapp sova i husvagnen............
Jag tror att jag fortsätter med detta och skiter i Kaninhoppningen..
Japp det är bara segrar som räknas... Man glömmer aldrig reklamen: Bra å Bra du blev ju bara Tvååa!!!!!!!
kramen/ Jenny


Lördagen: Herrljunga
Kanon påsläpp/ fullt tappar 1 pinne
Lydnad: 2 nollor  Framåt sändande o Hoppet
Summa / 229,25
Uppletande: 3 föremål betyg 7
 Poäng: 540,25

Söndag: Skara
Grymt påsläpp, alla pinnar med hem/ FULLT
Lydnad: 2 nollor jajamän samma moment
Summa/ 225,25
Uppletande: 2 föremål betyg 6
Poäng: 551,25



Planer är ingenting, planering är allting.

Kommentarer
Postat av: Catrin en krokig hundägare

Tjena Jenny, visst är det härligt att våren och snart sommaren är här så att man kan träna och tävla igen. Det låter som att det kommer att bli frammåtsändande och hopp träning framöver för dig och hjalmar...

Tänkte bara meddela att Bilmekanikern på krokalägrets fru med lite schäferhund ( Elda )varit ute och tävlat och klarat appellen i spår, tjohoo.

Ha en toppen sommar så kanske vi syns vid krokasmedens läger om du ska dit

2009-04-20 @ 18:49:17
Postat av: Jenny o Hjalmar

STORT Grattis!!!

Härligt då är det bara på at igen.. TJOOHOOO

Lycka till i Framtiden.

Kramen/ Jenny o Branting

2009-04-20 @ 19:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0