RESUME

Resan uppåtlandet var givande.
Träning på Torsdagen Återigen Påsläpp.
Påsläpp 1 Rakt ut väljer rätt vänder går Bakspår tuffar på nästan till Ingången när han vänder igen.
Jag travar efter som en ny LEGOLAS bakom!  Leende med tanken Ärthjärna på läpparna....
Går tillbaka till där han valde första gången där vänder han och går BAKSPÅR igen.
Kan det vara BESLUTSÅNGEST tro???
Tuffar på ut till spåringången. Selar av, fortfarande med ett Leende på läpparna och lite lätta huvudskakningar!!
Plan B Inlastning i bilen 5min RÖKA för min del.
Påsläpp 2 Rakt ut taggad tar spåret väljer går bakspår 2m vänder och Tuffar på rätt håll.... Det blev ett lätt Hoppla Hoppla steg från min sida. Kollektiv belöning från Dupontaren!!
Vi hade en mycket givande dag i skogen Rent ut sagt SKITROLIGT!!!!!

Shopping stod sedan på programmet Mycket att välja på, Plånboken blev rejält tunnare.
Där fanns mycket till Pygmeer!
Fast jag hade blivit ett Fetto!!! Jeans 25 tum var för små herrejäv la det hördes glädje rop från Provhytten YES YES
God mat och trevligt sällskap.
Krokasmedens kennelträff stod sedan på tur.
Jätte trevligt att träffa så många Goa människor
Hjalmar skulle prova på Bitövningar Kennelpappan hade ont i Foten så Kennelmor skulle figga.
Hon hann inte få på sig grejorna förrän hon skrek att jag skulle MONTERA väck Hundkräket!!!
Hjalmar var lite Snabb där!!
Kennel pappan tog över. Ja BITA kan han. Släppanden var Betydligt Sämre........
Uppletande hanns med också det är bra med FOTBOLLAR belöningarna syns!!!!

Lydnadsträning på söndagen.
Plocka väck alla Busegrejor på Hjalmar!!!
Frittfölj läggs tyngdpunkten på.
Ett besök på GMBK innan man körde hem träffade på lite folk man känner. Trevligt!
110mil blev det denna resan!!!   Taxi var god dröj....


ATT SKÖTA SIG ÄR ATT SE TILL ATT MAN HINNER MED DET ROLIGA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0