SLAPPE FREDAG.

Sövmorgon åå vad gött...
Hämta ut Hjalles penicillin på Apoteket.
Köpte lite grejer till middagen i kväll och så in på Systemet och skulle ha en Dunk vitt.....
Sambon dricker inte Rött Synd för jag är bättre på att välja Rött...
Tur att dom som står bakom disken har UTBILDNING!!!!
Gick ut med en dunk som jag inte provat innan...

Cykel ner till klubben Träning som gick BRA..
Han taggar snart upp på mina Foderkulor woine woine....
Högtempererade hundar GOOD LUCK....
Kaffe Paus och sedan körde jag igenom Sambon i Lydnaden.
Hon skall tävla på Söndag Resultat = Hon kommer att bli uppflyttat Det ser jäkligt trevligt UT.
Cykling tillbaka hem och lite doning med Middagen.
OBS Vinet var SUPERPT!!!
Middagen slank ner också med god Aptit.. Kyckling i Grön pepparsås.. Dejligt!!

Nu är det läggtime... Man blir trött av att SLAPPA!!!!!!

Kramen// Jenny

NÄR FÖRÄNDRINGENS VIND BLÅSER
BYGGER EN DEL VINDSKYDD-
MEDAN ANDRA BYGGER VÄDERKVARNAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0