SKIVA!!

Nu är man hemkommen från Uppåtlandet!!
Trevlig helg som vanligt..  God mat och Goa vänner!
Har ju då checkat in på Björkholmens Camping..
Det är en kristen camping men man fick Sjöutsikt i allafall 1 Dunk!!!!!!!!
Bra käring reder sig själv Backa var det ja.... Tack Pappa för att du lärde mig!!!

Träning på fredagskvällen mycket Hopp o Lek och Störningsträning!!
Efter det satt en Kebab helt rätt... Proppmätt.....

Mycket hundträning Sedan var det Spår som gällde.
Hundarna gjorde en del bra prestationer.
2 feta krackeleringar blev det, Hjalmar som inte hade någon Hjärna alls på fredagens spår
och som slet av skinnet som fanns i hand flatorna.
Dupontarens hund som fick Ingen paddel i vattnet syndromet Inte ens Kanoten låg i!!!!!!!



Kräftskivan blev väldans lyckad!!
Dekorations nissen gjorde ett gött jobb..
Kräftorna var infångade och Röda...
Pajen blev Jäkligt god fast att man glömt Receptet hemma!!!
Skriva ut ett nytt och Improvisera,,,
Fick god hjälp i Köket..
Satt å Tjötade fram mot småtimmarna!!
Sedan var det dax för träning igen..
Träning är Underskattad...............

Fick lite goa boktips som jag ska investera i Paulo Coelho´ska bli mycket intressant.......
Tack för en trevlig helg// kramen

DE ENKLA TANKARNA KOMMER TILL MIG FÖRST
NÄR JAG TRASSLAR IN MIG I DE KOMPLICERADE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0