SERVICE + TRÄNING

Skulle åkt till Karlshamn idag men bilen Strejkade fick lämna in den på Service.
Blir klar i morgon kväll.  
B och jag fick bestämma nytt datum för en träff.
Tänk vi var Lång å Lerhalm i Barndomsdagar!!!
Mycket sköj att träffas igen......
 
Träningen var jättebra idag Var 3st som körde. Hjalle skötte sig mycket bra BSBn är nog rätt befäst ändå!!!!
Lite nya ögon är alltid bra! Fick beröm för mina Danssteg!!
När jag skall förklara något använder jag mig nog av hela kroppen verkar det som?????
 
Sedan var ju det där med Belöningar.. Jag är inne i en Latex Period Ju större desto Bättre!!
Tror att jag har en Blindhund???? 
Nä jag är trött på att kliva av planen som ett Jäkla Durkslag..
Men idag Hjälpte faan inte det heller..
Skulle bara ge en liten Gotta la den i handflatan och Vips så var det 2 Hål extra i näven!!!!
Det ingår i Hopp O Lek  utbildningen!!!!!!!!!!


                                                                          
                                                                 JAG GLÖMDE SENAPEN!!!!!!!!



MAN SKA ALDRIG FUSKA NÄR MAN HAR
VINNANDE KORT PÅ HANDEN.



  
                                              

Kommentarer
Postat av: Bengt

Tjena tjejen!

Det var ett tag sen nu!

Ler, tänker fortfarande på knuffen jag jag fick när jag skulle säga hej då i V-ås. Hon jag sulle ta i näven undrar nog fortfarande vart ja tog vägen.

:)

2008-10-06 @ 23:39:26
URL: http://www.fidoshundsport.se
Postat av: Jenny

Du behövde den Knuffen DÅ!!!

Ni är ett Dreamteam.....

Kram// Jenny

2008-10-07 @ 11:57:53
Postat av: Jennie

Har du inte lärt han att man ska ta försiktigt!?

2008-10-07 @ 14:57:28
Postat av: Jenny

NÄÄÄ!!!Glömde ta på mig Ishockey Handskarna!?!?!

2008-10-07 @ 15:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0