SEMESTER!!

Japp detta skall vi hinna med........

Dans Lördag kväll.. Ja ni läste rätt ???   Dans till Black Jack i Töringe lund.......
Halloween surprise blir det under kvällen.
Behöver ju inte klä ut sig så mycket, Häxa har man ju i blodet.........
Jag får skylla på en arbetskamrat ha ha Hon leder in mig i Dansträsket........
Det skall bli väldans ROLIGT Tack M för att du Tar Mig Med....

Wallmans salonger = JULBORD på jobbet..
Skall hem till Natt laget innan Det kan bli vanskligt för dom Tösabitarna går inte av för Hackor!!!!!!!!
Sköj Sköj....

Tvätta städa BILEN!!
Två hundar lite träningsgrejor plus en å annan Päråker!!!

Uppåtlandet Igen..
Träning i 5 dagar står på tapeten. Spår och åter Spår..
Uppesitta kvällar och trevligt sällskap finns också på programmet...
Lilla vagnen får en tuff uppgift i Vinter!!!!!!!!

Lite Andlig vägledning ser jag fram emot!

Emellan där skall jag också försöka ta det lite lugnt Cykla med Hjalle.....

Ja som ni ser är det en helt vanlig Semester för min del...
Har svårt att göra inget ting men men.... Det Går Att Lära Gamla Hundar Sitta


BÄTTRE ATT LEVA ETT ÅR
          SOM TIGER
ÄN HUNDRA SOM ETT FÅR.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0