MENING


20 RESERV  är jag på sista tävlingen jag anmält till???????
Och resten har jag blivit Bortlottad på..........
Det är inte Menat att Hjalmar och jag skall ut mer i Höst.
Vi får träna på i Vinter och se till att vi får stadga att kunna Fylla Skogen......
Hjalle har fått lite ont i Halsen också så han har fått medicin.
Jag har tränat mycket på Stadga.. Helt enkelt backat tillbaka Bandet..
Sitt Kvar- Ligg Kvar- Stå kvar- Han är ju som jag!!! Hela tiden på väg någonstans......
Jag måste skärpa till mig!!!!
Det är tur man får Positiv kritik och SKÄLL snart..


ETT UPPMUNTRANDE ORD EFTER ETT MISSLYCKANDE-
ÄR VÄRT MER ÄN TIMMAR AV BERÖM EFTER FRAMGÅNG.


Kommentarer
Postat av: Heléne och Zico-Bus

Men, vilken otur du har med lottning :( Hur många tävlingar har du anmält till? Jag har anmält till 5 tävlingar och kommit med på alla. Men Simrishamn fick jag ringa återbud tilll, då jag var upptagen på annat håll. Svårt att hålla koll på almanackan ibland :D

Men då är det din och Hjalle:s tur till våren - då får jag nog stå med lång näsa.

Ha det så kul i Törringelund!

Tassar&Kramar

H&Z

2008-10-31 @ 12:18:03
Postat av: Jenny

5 stycken har jag anmält till!!!!

Det är tur att någon kommer med...

Tack.. Jag skall ut och sprätta med mina lurviga!!!!

kramen// Jenny

2008-10-31 @ 16:37:43
Postat av: Anna o Corona

Tack för grattis:) Otur du har med lottningar:( Men till våren måste det ju vara er tur!!

Kanske att vi ses nästa helg.. försöker ordna så jag kan komma också!

Kram!

2008-10-31 @ 18:00:13
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=corona

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0