DANS!!

Får ju börja värma upp inför kvällen!!!
Tog en liten Rockigare version...
Har inte lyssnat så mycket på Dansband  Jag erkänner....
Håller på och städar och Tjyvträna KASEDANS...
Hoppas dom har Stålhättor på sig i Kväll???

http://se.youtube.com/watch?v=JE1EUDkPeMc

Det här är jag lite mer Bekväm i!!!!
Man behöver inte ta så många Danssteg HÄLLER!!!!
Räcker med att Rista huvudet i lite HeadBang och ett å annat Hoppla Hoppla Steg.................

http://se.youtube.com/watch?v=zvoeeq-BH4w

Kommentarer
Postat av: dekorations nissen

många tankevärda uttryck.......

ett till: om man gör som man alltid har gjort, får man samma resultat som man alltid har fått....

slutsats:?!!!!

kram från dekorations nisse och bojjan



ps bäva månde alla myggjagre när stålhättan dyker upp ds

2008-11-01 @ 18:16:28
Postat av: Jenny

Slutsats: Stamp på stället!!! ingen självinsikt....

Nu drar jag till Danspalatset och Tar mig ett Steg från Stampet!! Stälhätte skorna är på plats och den korta frissan är nylagd!!!!!

ps taket har blivit lättare ds

Kramen// Jenny

2008-11-01 @ 18:50:58
Postat av: Jennie

Nämen ser man på du har lyckats med att få in länkar till slut ändå! Vad bra! :)

2008-11-02 @ 16:35:55
Postat av: Jenny

Det är tur man är född Tjurig!!!!

Äntligen fattar Jag....

kramen// Jenny

2008-11-02 @ 17:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0