PSYKFALL

När blir man det, och vem bestämmer när man Är det????
Det finns vissa oskrivna regler som man måste följa i en kris situation, ett eget tänk som går mot strömmen så är man UDDA. Man blir JOBBIG.
Vissa talar till och med om att mitt Psyke inte tål att höra vissa saker, man skyller på något för att man inte ha Stake att säga SANNINGEN.
Livet har varit rätt tufft mot mig , jag har fått lära mig att gråta, visa mig svag och jag har fått veta vad ÅNGEST är.
Är det en handbok i SVAGT PSYKE?
Sanningen må vara jävlig att höra men LÖGNEN är BRUTALT skoningslös...
Men Men jag står upp fortfarande, ibland haltande och svajig är det  för mitt svaga eller starka psyke TROS???

DET FINNS MEDICIN MOT GALENSKAP MEN INTE MOT DUMHET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0