DRÖMMAR

Jaa det är inte så många kvar nu... Jag har ju den vita Nummerlappen som kan bli möjlig!!!
SM i Hunderi.
Höga mål satt av en nybörjare.. Men men, man skall sikta mot Himlen så kanske man hamnar i Trädtopparna... 
Har fått en härlig hund som har kapaciteten, om jag förvaltar honom rätt.
Men det viktigaste har jag fått på resans gång inom hunderiet av min MENTOR.
Som har lagt ner åtskilliga timmar på en ibland trög och stel hundförare. Som stått ut med 1000 frågor och många telefonsamtal. Kanske har jag det lite i fingrarna!!
Men med den bästa Mentorn så kan man faktiskt få sikta mot Himlen.
Mentorn ger mig den röda tråden så att jag har möjlighet att nå Drömmen.
UUps det var nästan att jag glömde en andra viktig del på vägen mot målet  Träningskompisar...
Ibland har man nog lite gödsel i fickorna i allafall....

TACKSAMHET ÄR EN SÄLLSYNT BLOMMA.

Kommentarer
Postat av: lollo

Ni är garanterat snart med på SM, och då hopps jag att vi hamnar brevid varandra på kamratfesten ;-)



Många kramar till både dej och sambon! Tänker på er!

2008-06-24 @ 19:26:54
URL: http://www.krokasmeden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0