SJÖBO-LÄGER

Nu har man spenderat en hel vecka i bland HUNDERIET!!!
Vilken vecka med en Toppen Instruktör LOLLO och en helt sanslös GRUPP...
Det var det roligaste Gäng jag upplevt!!!! Alla på olika stadier i hundkarriären.
Ingen förkastade någons ide. Inga bortförklaringar Alla Högg som korpar inte undra på att det blev HÄX-GÄNGET.

Stackars Jan fick snällt fixa till en Kvast.
Marita vilken underbar människa en stor eloge till dig, Inger o Lasse som kämpar på storstilat fast jag var lite vass i munnen Lasse!!!!
Anette din lilla Gris och du kommer  att bli farliga...
Gunnel man måste ha lite Hawaii och jäv la vad du träna..
Lotta grisöron i snöre är inte dumt ser fram emot att få träningshjälp..
Margareta boxer är inte så dumt nu får du allt lägga ribban HÖGRE

På köpet fick man 2 träningskamrater från Lomma. Yippie nu så kan man få lite ÖGON.
Hade kameran med men fick inte tummen UR...
Jag skall kolla om jag kan få fatt i lite bilder.
Var och snyltade i 2 spårhundsgrupper under veckan Tack!! 
Veronika o Anna fick man mycket bra tips av plus lite Hugg.
Anna det var gött att se dig igen, man har bara så jävla sköj när man träffar dig hugg o slag det är det som gäller.
Kommer uppåt pass på.... Då vill jag ha en  TT o PSP o lite DMG.........
SSK Veronika fixade till min hand efter lite tugg av en fyrbent kamrat
Fick mycket personlig coaching av goa människor.
Hjalmar gick mycket bra vi har en del att slipa på men vi ligger rätt i BSB eller hur Benny????

Tack för den fina Födelsepresenten jag skrapade fram 305kr på lotterna köpte nya skapade fram 275kr dom har jag inte satt tänderna i ännu.

Och Lollo tack för att du är den du är Du har fått en vän för Livet !!
Inbjudan och ansvaret du ger mig, det stärker Inombords.
Många kramar/ Jenny o Hjalmar o Caxa


DEN SOM HAR EN GOD VÄN BEHÖVER INGEN SPEGEL.

Kommentarer
Postat av: lollo

Hej gumman!



hade också en helt underbar vecka med alla er Galningar! Vilket gäng, tur att det inte var längre läger för då hade man väl mummlat och garvat sig sönder o samman ;-)



Ska bli så kul att snart få se er igen! Tack för att du är den du är också...



Många kramar från Magica de Hex, alis kvastHilda som lyckades slarva bort ditt nummer ändå... skicka ett mess! och nåt internet har vi inte hemma än....

2008-07-30 @ 23:22:18
Postat av: Heléne och Zico-Bus

Har nu hitat hit - rolig och även tänkvärd läsning. Ska bli kul att komma igång med träning och få lite nya ögon - Lottas börjar bli lite slitna och hemmablinda :D

Men först måste jag få hem min bil från verkstaden:(

Kramar

Heléne

2008-07-31 @ 10:28:57
URL: http://www.zicolino.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0