BESÖK



Har varit hos Pysen med föräldrar och hälsat på. Pysen och jag har många konversationer i telefonen, nu var det så gött att få bära runt och prata Ansikte mot Ansikte. Hon har redan lindat en runt Lillfingret.
Bilderna talar ju för sig själv vilket CHARMTROLL !!!!
Detta kommer att bliva en bestämd Dam. Just nu är hon väldigt behaglig som Mamma o Pappa uttrycker det. Jag säger bara VÄNTA NI......
Men jag tror nog att dom förstått det själva också.
Tiden sprang iväg alldeles för fort. Sedan var det dags för mig att köra hem.
Pysen lovade att hon skulle dra med sig sina Päron snart ner till Skåneland.

SOM MODERN ÄR SÅ ÄR DOTTERN

Kommentarer
Postat av: Gissa vem?

Det där ordspråket??? Hmmm, vem har hittat på det????

2008-07-16 @ 20:44:27
Postat av: Jenny

Egen tillverkning!!!!

Jenny

2008-07-16 @ 21:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0