ORO+ÅNGEST

Min lilla Hjalle är sjuk har en mega Urin-vägsinfektion och Infekterad prostata!!
Han har gått med detta LÄNGE..
Vilken Jävla ångest !!!!! Jag som har kört på med träning, Kondition, Tävling och grädden på moset sagt till honom att han skall skärpa sig..
1veckas träningsläger i Sjöbo NAME IT!!
Jag spyr på mig själv känns det som, Jävligt dåligt Samvete.. 
Har fått en grabb som ställer upp på mig ALLTID. Vilken Jävla hund alltså. 
Finns bara en HJALMAR!!!

 Det är nog nackdelen att ha en hund med mycket motor dom känner faan inte efter!!!
14dagars Antibiotika och en Kemisk kastration blev behandlingen. Förhoppningsvis kan vi rädda hans prostata.
Återbesök om 15dagar nya provtagningar och check.. Vila i 15 dagar koppel promenader inga ansträngningar.
Huvudsaken är att han blir Frisk
Oron har släppt men Ångesten och det dåliga samvetet får jag försöka parkera i en Byrålåda.
Hjalmar ligger i sängen och sover nu, det har varit en tuff dag för honom.
Jag är glad att han är hemma och jag hoppas att han får finnas vid min sida LÄNGE.

DET ÄR INTE NARTURLIGT FÖR MÄNNISKAN ATT HA STÄNDIGA FRAMGÅNGAR.
ÄVEN MÄNNISKAN BEHÖVER FLOD OCH EBB. ( ironi/JF)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0