OMVÄRDERINGAR

Ja det är väl det livet handlar om, jag trodde inte att man kunde få uppleva den vänskap = 30år någonsin . Men den fanns igen, det blir jag väldigt förundrad över. En människa som bara känt mig ett kort Ögonblick o Pang så är man delaktig i ens liv och man får återigen uppleva tänket, värderingar och man får respekt en, för den Goda människan. Underbart..
Och jag vet att den varar Livet ut. GÖÖTT
Bitterheten som inte skulle få något fäste , ja det är bara till att erkänna visst faan finns den där!!!
Jag blir så jäv la trött på människor som kan åka Räkmacka igenom hela livet. Det är kanske dax att ändra stil bli egoist, ljuga och bli Struts...
Ja, jag vet att Bitterheten lyser igenom men Faktiskt så skiter jag i vilket.
Jag försöker få benen över sängkanten varenda dag och kan känna jag Spyr på folk som har en fis på Tvären,,,
Under hela mitt Vuxna liv har jag aldrig önskat någon annan att få uppleva det jag genomlidit.
Men det gör jag nu!!!
Och det står jag för.

FÖRLORA !  ALDRIG TRON PÅ MÄNNISKAN.
MÄNNISKAN ÄR SOM ETT HAV.
ÄVEN OM NÅGRA DROPPAR ÄR SMUTSIGA SÅ BLIR INTE HAVET SMUTSIGT.

Kommentarer
Postat av: lollo

Vad har hänt? Tänker på er!!!! Messa ditt nummer, jag behöver ringa dej!!!!

2008-08-01 @ 22:59:59
Postat av: Jenny

Det blev blyskor på i uppförsbacke!!!

Helt enkelt för mycket mjölksyra i Benen...

Skall försöka få fart på rullskridskorna IGEN!!!

kram/ Jenny

2008-08-02 @ 07:51:47
Postat av: lollo

Håller alla tummar jag kan, alla 2 mao ;-) Känner på mej att det kommer gå kanonbra imorgon för er...

2008-08-02 @ 22:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0